Saturday 16 April 2011

Politik BACUL dan JIJIK PAKATAN PEMBULAK!!!

Berdasarkan satu sumber yang dimaklumkan kepada Sarawak Insider, Pakatan Rakyat yang diketuai DAP telah mengadakan taklimat bagi bertindak secara agresif sekiranya sokongan tidak berpihak kepada mereka. Taklimat yang dibuat kepada Polling and Counting Agent, mengkehendaki petugas membawa kamera, video kamera, dan telefon bimbit berkamera bagi merakam proses peraih undi. 


Merujuk maklumat, petugas juga diseru untuk memberi tekanan kepada peraih undi Barisan Nasional, dengan harapan para petugas Barisan Nasional bertindak agresif dan mencetuskan kemelut dan keadaan tegang di tempat kira undi. Apabila terjadinya perkara sedemikian, mereka akan mengeluarkan video kamera, kamera, dan telefon berkamera mereka, untuk mengambil gambar, merakam video, untuk dijadikan alat propaganda, dan bacul mereka.

Justeru, Sarawak Insider ingin mengingatkan kepada semua jentera Barisan Nasional, agar memastikan petugas-petugas Pakatan Rakyat tidak membawa sebarang gajet atau alat untuk kegunaan merakam. Jika sekiranya mereka bawa, sila laporkan pada SURUHANJAYA PILIHANRAYA, kerana perbuatan itu adalah SALAH di sisi undang-undang.

TOLAK PAKATAN RAKYAT, JAMINKAN MASA DEPAN ANDA BERSAMA BARISAN NASIONAL!!!


No comments:

Post a Comment