Thursday 14 April 2011

GEMPAR!!!! ANWAR DITAMPAR!!!!



Kedatangan Anwar ke Kapit disambut dengan penolakan rakyat Kapit yang sedar pembohongan besar yang dilakukan oleh beliau,Kain rentang "Anwar!! Pengundi di sini tidak mahu kamu,Dari dahulu kamu pembohong" menyambut kedatangan bapak segala pembohong ke Kapit.:klik sini
Terkini satu program ceramah Anwar di adakan di rumah Edision Bugap,Melekun,Kapit.Anwar seperti biasa dengan lagak penuh pembohongan cuba memperbodohkan rakyat di sini.

Semasa sedang berceramah ,Anwar bagai ditampar oleh Tuai rumah apabila ditanya mengenai isu liwat dan jam Omega di hadapan lebih 120 orang yang hadir.Tersentak dengan pertanyaan itu,Anwar menjadi marah dan terus meninggalkan majlis.Tuai rumah hanya mahukan penjelasan,tetapi dengan biadap Anwar terus meninggalkan majlis tersebut tanpa menghormati hadirin di rumah panjang tersebut.

Anwar hanya sempat berucap 20 minit terus meninggalkan majlis tanpa bersalaman dengan penduduk disitu.

Kapit menyaksikan bagaimana Anwar melarikan diri apabila rakyat mahukan penjelasan,tetapi beliau melarikan diri daripada mempertahankan dirinya.

Terbukti Anwar terlalu banyak helah dan berselindung didalam kes liwat dan video perlakuan seks yang didedahkan baru baru ini.

No comments:

Post a Comment