Tuesday 12 April 2011

Ragad Al Kudri Mempesona Pengundi

Sumber
Mediapermatangpauh.blogspot.com

Gua hari ni sibuk dengan program bersama Ketua Menteri Sarawak Pehin Seri Taib Mahmud. Ketua Menteri ni dijemput untuk merasmikan Program Bekalan Eletrik Luar Bandar (BELB) bagi kawasan penempatan Seah di kawasan Bekenu.

Perjalanan dari Bintulu ke tempat ni lebih kurang 2jam setengah. Lepas tu kena masuk pulak ikut jalan balak sejauh 15km. Adventure sungguh drive ikut jalan balak ni beb... Gua sempat praktiskan skill driving ala-ala Camel Trophy gua.. Hahahaha...

Tapi berbaloilah.. Sambutan masyarakat kat situ memang hebat.. Taib Mahmud pun baik dan peramah.. Langsung tak sombong bila jawab soalan... Bukan macam Anwar Ibrahim yang meroyan bila kena tanya dengan wartawan..

So, gua kongsikan gambar-gambar menarik dari pengalaman gua kat sini dengan korang.. Sedikit sebanyak, korang dapat melihat jugak suasana tu...

Layannnn.....















No comments:

Post a Comment