Wednesday 13 April 2011

Rakyat Didahulukan Vs. China Doll Diperlukan!


Bila gua tengah drive dalam perjalanan balik dari meninjau DUN Jepak di Bintulu ni tadi, gua terfikir satu perkara.. Semakin hari, semakin banyak perbezaan diantara Anwar dan Najib ni..

Yang paling ketara, Pakatan selalu kata Najib tu takut bini. Tapi bagi gua, takkanlah orang macam Najib tu takut bini beb... Mungkin bini dia yang tak takut kat dia kot...

Berbanding Anwar, Wan Azizah tu cukup takut kat dia tau.. Punyalah takut sampai laki main depan belakang kat luar pun sanggup Wan Azizah diamkan..

Lagi satu, gua belum pernah dengar lagi Najib kantoi skandal main jantan atau pompuan di negara ni. Kalau setakat fitnah dari juak-juak pembangkang tu ada laa tapi tak ada pulak dorang nak buat report Polis macam yang Anwar kena..

Dan banyak lagi sebenarnya beza Anwar dengan Najib ni.. Kalau gua nak listkan disini, tak larat korang nak baca nanti...

So, cukuplah gua letak gambar je kat sini untuk mengambarkan keseluruhan perbezaannya yee.. Ini kira yang Muqallazzah lah yee... Yang Mukhaffafah tu korang fikir-fikirlah sendiri...



No comments:

Post a Comment