Friday 8 April 2011

PRN Sarawak : Calon PKR Ada Klinik Haram Gugurkan Bayi


Calon PKR mempunyai klinik mengugurkan bayi secara haram. Dr Michael Teo Yu Keng, calon PKR bagi DUN 65 Senadin dikatakan tuan punya klinik terbabit. Dr Michael merupakan Ketua Cabang PKR Miri. Klinik tersebut telah beroperasi secara haram untuk mengugurkan bayi (baca Sarawak Sun).

Gambar Dr Michael Teo Yu Keng sewaktu penamaan calon.

Setelah salah memilih calon Ustaz Ahmad Nazib di Satok sebagai calon PKR, nampaknya PKR juga memilih calon yang punyai latar belakang yang teruk di Senadin. Malah Dr Michael adalah antara calon yang terawal dipilih di Miri untuk bertanding atas tiket PKR (baca sini). PKR menawarkan kepada rakyat calon yang bermasalah untuk mewakili rakyat. Amat jelaslah PKR melindungi kesalahan mereka dan terus memilih mereka tanpa usul periksa terlebih dahulu.

Turut hadir ketika penamaan calon Dr Michael Teo Yu Keng adalah Nurul Izzah (ahli parlimen PKR Lembah Pantai) dan Tian Chua (ahli parlimen PKR Batu). Kehadiran Nurul Izzah untuk memberikan sokongan kepada Dr Michael yang mempunyai klinik haram untuk menggugurkan bayi adalah satu penghinaan besar terhadap kaum-kaum ibu dan golongan wanita muda.

Sanggup Nurul Izzah bersubahat sama melihat bayi yang tidak berdosa digugurkan di klinik Dr Michael. Inilah PKR, mereka mengenepikan soal kemanusiaan dan tingkah laku moral bila terlalu mengejar kuasa dan harta. Tolak PKR, mereka menipu rakyat.

No comments:

Post a Comment