Thursday 7 April 2011

PRN Sarawak : Anwar Mencari Mangsa Baru Di SARAWAK!!!!

 
 

 (Gambar Belakang : Tepuk Dahi)

Renungan tajam Anwar tersebut mempunyai maksud yang cukup mendalam. Apakah yang diimaginasikan oleh Anwar Ibrahim hingga tidak menghirup air kopi yang berada dekat sangat dengan tangannya? Ada sesuatu yang boleh menghilangkan dahaga Anwar berbanding air kopi. Anwar buat perangai ini dalam pilihan raya di Sarawak. Seorang lagi mangsa sedang diintai oleh Anwar Ibrahim.

Perhatikan susuk tubuh Anwar dalam dua gambar di atas. Dari segi renungan mata, lenggok palingan muka dan genggaman tangan adalah sepadan. Habis-habisan Anwar cuba menafikan bahawa beliau adalah lelaki Y dalam video sex selama 21 minit tersebut.

Namun perangai dan kelakuan spontan Anwar ketika minum kopi merenung ke arah seorang gadis menjelaskan segala-galanya. Sampai bila Anwar tidak hendak mengaku? Dua orang bekas orang rapat Anwar pernah memberitahu, Anwar menggangap seorang ahli politik luar negara sebagai bodoh kerana mengakui beliau adalah orang video tersebut. Anwar menyatakan jika ahli politik tersebut tidak mengaku, 50% sokongan dan kepercayaan rakyat masih lagi ada padanya. Itulah sebabnya kenapa Anwar tidak hendak mengaku tapi rakyat tidak mahu lagi dibodohkan oleh Anwar.

No comments:

Post a Comment